2012. július 3., kedd

Hajnalban kelni oly nagyszerű...

Szombaton nem írtam róla, hogy maminak meglepivel készültünk, mert gondoltam előbb olvassa a blogot, mint maga a meglepi megtörténik... :)
Szóval Én és nővérem, anyukám két barátnőjét bevonva szülinapi menüvel készültünk... én vállaltam a tortát. Sárgabarackos-túrós charlotte-ra esett a választásom és jól döntöttem, mert nagyon szép és finom is lett. :) Maga a meglepetés, hogy egyszerre beállítottunk anyuhoz, az is nagyon jól sikerült és a számára készült videó könnyekig meghatotta. :) Azt hiszem elmondhatjuk, hogy ez egy jól sikerült szülinapja volt anyukámnak. :))
Gordon is jól érezte magát, bár a köhögéstől nem sokat tudott aludni, de ennek ellenére jó kedvű volt és olyan sokáig maradtunk, hogy a fürdés is ott érte egy kis lavorban. :D Apuci az ebédet követően elvonult az egyik szobába és a földön érte az álom... :))) Szuper kis nap volt! :)


Ekkor éjjel itthon a kertben altattuk Gordont a babakocsiban, hogy enyhítsük a köhögést, de olyannyira nem enyhült, hogy még a babakocsi is felborult a rázkódástól, de szerencsére nem történt baj. :)

Vasárnap reggelre elmúlt Gordon köhögése így a két napos nem alvást azonnal be is pótolta... 8-tól délután 5-ig aludt!!! Majd éjjel is úgy aludt, mint szokott, vagyis nem borult fel a biológiai órája ettől a hosszú napközbeni alvástól. Viszont amióta ez a köhögés feltűnt - így is, hogy már nem köhög - fél6-kor ébred... 6-ig elvan az ágyában, majd megiszik rengeteg vizet és kakil. Épp tegnap olvastam a facebookon egy postot, miszerint az ébredés utáni víz ivászat beindítja a belső szervek működését, nos G ezt alá is támasztja ma már 3. reggel. :)
Így mostanában 7körül reggelizik gyümölcsöt, majd 8 körül vissza alszik... mondanom sem kell mennyire várom ezt a pillanatot, mert én is alszok vissza. :) 
Pláne ma, mert a köhögés ma engem gyötört egész éjjel, még ülve se tudtam aludni, hogy enyhítsek a rohamokon, szóval rendesen kivagyok és ráadásul semmi garancia arra, hogy ha vissza fekszem fogok tudni aludni. :S


Apuci vasárnap reggel elutazott 3hétre, így most kettesben vagyunk a fiammal és hiányoljuk Őt... :(
Én ilyen betegen meg pláne, hisz olyan elesettnek érzem magam és jó volna oda bújni hozzá. :(


Vasárnap reggel óta édes dolog vált a szokásunkká. Ugyebár egy kis ideje úgy eszünk, hogy G kezében is van egy kanál míg én etetem Őt és eljutottunk oda, hogy egyet Ő eszik a kanalából (ami persze üres), majd tátja a száját, hogy az én kanalam jön. :) Így egyet a Gordon, egyet anyuci kanalából eszik. :)) Nagyon cuki és olyan okos. :)


Tegnap itt volt Mami, Gabi bácsi és Rómeó. Mivel 40fok körüli volt a hőmérséklet csak vízben lehetett kibírni, ha beteg az ember ha nem... a kis medencébe rggel töltöttem friss vizet, de délutánra már 33 fok körüli lett, a nagy medence meg 29 fokos volt. Így mindenki megtalálta  a magának megfelelő fürdőzési lehetőséget.


És tegnap,azaz hétfő óta, vagyis július 2-án elkezdtem ismét a bevált update felé fordulni, hogy kissé rendbe szedjem a zsírpárnáimat...










































































































Nincsenek megjegyzések: