2013. január 2., szerda

Új év

31-én délután annyira jól lettem közérzetileg, hogy elmentem a Vörösmarty térre utca bálozni a barinőmmel. :D


Igaz, h másnapra alig volt hangom a sok hangosan beszélgetéstől, de megérte, mert nagggggggyon jó ó év búcsúztató volt!!! :) Köszi Napsugaras Edinám! :D
80%-ban már lemondtam a bulit, Edina már tervezgette, hogy fogja felkötni magát a csillárra, mikor is felhívtam, hogy este számíthat rám. :) Hirtelen nem is fogta fel amit mondok... végül is ha úgy vesszük, így lett igazán spontán a buli ami minden jó buli titka. ;)

Anyum volt Gordonnal éjjel, de sajna már akkor 3x kelt. Először arra gondoltam, hogy megérezte, hogy nem vagyok otthon, de tegnap délutánra betaknyosodott, így valszeg az ébredések már ennek voltak a jelei. 
Tegnap éjjel 1-5 óráig nem aludt semmit sírt ha letettük, így apucival felváltva babusgattuk. Apa altatta el végül 5-kor, de már 7-kor kelt, ami nem is volt baj, mert mentünk vérvételre és fül-orr-gégészetre torokbakterologiát levetetni a műtéthez. Mondta a dokinő, h picit piros a torka... A gyógyszertárba 10e ft-ot hagytunk ott vitaminokra , orrcseppre, olyasmikre amik megkönnyítik a gyógyulást és javítják a közérzetét... Őrület!! :S Amúgy alapvetően jó kedvű, de rajtunk lóg egész nap, nem játszik mást szinte csak ölelőset. :) De a 2 délutáni alvása szuper volt. Enni alig eszik, de érthető, hisz valszeg fáj a torka és egyébként is.

Holnap kardiologia és mellkas RTG...



Nincsenek megjegyzések: