2013. január 26., szombat

A hetedik te magad légy! :)

Bemutatom hetediket :)

Őszintén szólva nem is vagyok teljesen biztos abban, hogy ma tört át, mert teljesen véletlenül csúszott fel a kezem az ínye oldalára ahol megleltem "hetediket". Eddig az összes az íny alsó részén tört át, így ez meglepetésként ért. Viszont tegnap este volt hepaj alvás helyett, így ez megmagyarázná a dolgot, viszont nagyobbacskának tűnik egy most kibújt fognál... bár őrlőhöz még nem volt szerencsém. :)

Ma volt egy pillanat uzsi közbe mikor Gordon szemébe néztem, és láttam rajta hogy már nagyon is "vágja mi a szitu"... Érdekes érzés volt, meglepő s ráébresztett, hogy Ő már nem egy kisbaba! :) 
Ezen felbuzdulva uzsi közben próbáltam megtanítani a csipp-csipp csókát és az uzsi végre már a csipp-csipp része meg is volt, de a hess hess még csak 1 kézzel megy. :D

Amit még tud, de nem tudott, hogy beletegye a dobozba azt amit a kezébe adok, eddig csak eldobálások voltak, de most már beleteszi a dobozba ha kérem. :) Persze néha előfordul, hogy "elveti a sulykot". :)

Születése óta nagyon gyakran énekelem neki a Micimackót, de mostanában nem hatott rá úgy már, mint régen , így csak ritkán énekelem neki. Nem is énekeltem egy jó ideje, de Déditől kaptunk Halász Judit CD-t amin rajta van és kb. a szám felénél elkezdett fülelni és mosolyogva konstatálta, hogy ezt ismeri. :)  Kicsit olyan, "jajj anyu ezt ismereeeeeeeem" tekintete volt. :)

Anyuzásról jut eszembe én vagyok MaMMM MaMMM. :)
Ha engem akar általában így "jelez". Eleinte azt hittem csak én gondolom így, de Apa is megjegyezte, hogy MAMMozik Téged akar, az Te vagy! :) Igazából én erőltetem az AnyU-t mert nekem az olyan bensőséges... az Anya nekem kissé rideg. Bár lehet, hogy ez abból fakad, hogy én anyukámat anyunak szólítom. :) Bár Laci nem ért egyet ezzel az erőltetett AnyUzássall, pedig Ő Édesanyukámozza az anyuját. Szóval hallgatok a MaMMra , de rendületlenül mondom, hogy anyu. ;)

Kajával nem vagyunk jók mostanában, keveset eszik meg válogat, de azért nem hal éhen, nem izgatom magam miatta. Így, hogy a gipsszel nem méregetem, sokkal kevésbé vagyok rákattanva erre a témára. :p
Bár gondolhatnánk, h kevesebb kalóriát éget, így gipszben, de nem igaz... ma szinte egész nap kúszott s ne feledjük, h mekkora súlyt mozdít meg. :)

Ami ma érdekes volt, hogy gipszestül próbált átmászni a szintetizátoron ami a földön van. Azért érdekes, mert ő igazából sose mászott rá semmire, most viszont láttam, hogy a szabad lábát húzza fel és tolja magát amennyire tudja és a kezével húzta magát, de a gipsz túl merev volt, no meg közbe szóltam, hogy ne vonszolja magát át a szintin... csak nem kéne. :)

Nincsenek megjegyzések: