2012. december 30., vasárnap

Nos, úgy alakult....

...., hogy ágyba kényszerültem, így van időm írogatni... 
Voltunk előszilveszterezni 28-án este keresztanyáméknál és már akkor éreztem, h nem frankó valami. Tegnap ki is jött rajtam, pedig toltam ezerrel estére ezt az új wick forró italt, illetve italokat, mert hogy 2féle van. Elsőre úgy tűnik csak annyi a különbség, hogy az egyik 5db-os a másik 10 db-os, de nem. Az 5 db-os 1000mg paracetamolt tartalmaz és köhögést nem csillapít, míg a 10 db-os csak 500mg paracetamolt tartalmaz plusszz egy alig elviselhető mentolos ízt, amitől gondolom már köhögést is csillapít. Mindkettőt vettem, az 5db-os már elfogyott, mert 4óránként iszom, mert holnap szilveszter és én barinőmmel csavarogni készültem a belvárosba... :S Végülis ha már karácsonykor nem voltam beteg most mért ne lennék... grrrrrrrr
Apa van Gordonnal, én meg az ún. barlangomba lábadozok, már amennyit lehet, mert azért apának csak el kell mennie néha itthonról. :( Ilyenkor maszkot húzok és reménykedek, h Gordon nem kapja el ezt a cart... 

Este megmértem Gordont és 7940-et mértem. Most már kezdődhetne 8-al az a súly. :)

Gordon mozgásáról nem írtam tegnap. Igazából még mindig kúszik, de már elég gyorsan és végre kijön a nappaliból is, egyenlőre elsősorban a konyhába, de már volt, hogy a szobájába ment egy labda után. :) Próbálkozik ő a mászással, de egyszerűen összeakadnak a lábai és eldől. Így egyenlőre ami pici fejlődés, hogy ha felültetjük akkor időnként ebből az ülő helyzetből át megy kutyába majd onnan hasra.


A kúszással felfedezett szoba :)


A szemüveg megszokása teljesen jól ment. a 3. és 4. napon rájött ha le akarja szedni akkor mindenki aki a közelben van mozgosítva lesz és hangos nem-nem kántálásba kezdenek, ami tök buli. :D Mikor erre rájöttem és nem szóltam rá, csupán adtam valami mást a kezébe ez szépen elcsendesedett. Persze vannak próbálkozások, h lassan odanyúl és várja a reakciót, de észre sem veszem így nem is veszi le. Lényegében cirka 1hét alatt eljutottunk oda, hogy megszokta és nem is vesz róla tudomást.


Só lámpa kóstoló
Most hogy lát, a kutyákat is szereti :D
Próbáltunk rajzolni is....:


Felirat hozzáadása



Nos, gondolom mondanom sem kell, hogy a papírra egy tollvonás sem került... :D





Nincsenek megjegyzések: