2012. november 12., hétfő

kutyázik

Először is egy olvasónak szeretnék válaszolni aki érdeklődött honnan van a habtapink...
http://aprod.hu/hirdetes/habtapi-szivacs-szonyeg-minta-nelkuli-IDrp5k.html

Tegnap este Gordon elkezdett "kutyázni", felhúzza a térdeit és teljesen kinyomja a karját és egy picit billegeti magát előre-hátra, vagyis a súlypontot lábról-kézre áthelyez. :) Nagyon boldog voltam, mikor ezt háromszor is megcsinálta, bár ma egyszer sem tette, csak a segítségemmel. Annyira remélem, hogy ez is egy kis lépés a mászás felé. Elkezdtem reménykedni, hogy még a műtét előtt mászni fog... 

Tegnap voltunk ebédelni Irén dédinél és dédipapánál, szegényem nem nagyon evett, mert még ha akart is volna enni - és az elején szándékot is láttam - se tudott a folyton arcába magyarázó dédimamától, de nem szóltam , hisz annyira örült neki, hogy ott vagyunk.

Aztán mikor kézbe vette és már egy ideje nála volt egyszer csak legörbült a szája és kéredzkedett át hozzám. Nagyon jól esett, hogy nálam jól érzi magát és mikor aput is megpillantotta teljes volt a nyugalom. A kezemből vigyorgott Ő, csak ne vette volna el megint dédimama. Átment vele a másik szobába (gondolom, hogy kettesben legyenek) , de nem sok kellett és hozta vissza, mert ismét görbült az a szájacska, sőt könnycseppek is gördültek. Végre van visszaigazolás, hogy mennyire fontos vagyok/vagyunk Neki. :)))

Súlya tegnap előtt 7140 gramm volt.


Nincsenek megjegyzések: