2012. november 15., csütörtök

13 hó

Ma voltunk dokkernél influenza elleni szurin.
Volt mérés mind súlyban, mind hosszban. Egy hónapja 65 cm magas és 6980 gramm nehéz volt Gordon a rendelő mérlegén, ma 67cm és 7280 gramm. :))

És aminek éppen nagyon örülök az a darabos étellel való kapcsolata Gordonnak. :)
Épp kezdtem aggódni, hogy Gordon mindig öklendezik, ha csak egy kicsit darabos étel kerül a szájába. Ha letörik egy darab az éppen rágcsált kajából, Ő be se csukja a száját, hanem tátott szájjal és hangos ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá kíséretében várja, hogy az a darabka kicsurogjon a szájából.
Pár napja törtem neki egy kis csoki darabkát és beadtam a szájába, leültem vele szembe és én is bekaptam egy darabkát és hangos nyammogásba, rágcsálásba kezdtem. Ezt látva Gordon kaján vigyorral elkezdett szintén nyammogni. Persze örültem neki és adtam neki mást, de azzal nem tette ezt, hanem öklendezett. Tegnap ismét csoki terápián vett részt és ismét nagyon jól ment.
Más anyukák tanácsára ma vettem neki Bulátát és köles golyót. A bulátát egy hang nélkül elnyammogta, így az ebédet (12hós üveges) darabosan kapta amit mindenféle ellenvetés nélkül elfogyasztott. Azt hittem rosszul látok, de nagyon-nagyon boldog voltam/vagyok! :)
Délután a kölesgolyót vetettem be. Adtam egy golyót a szájába amit szépen elnyammogott és jöhettek sorra a kis golyócskák. Sőt! Minden egyes golyónak tapsolva örvendett. :DDD
Remélem ez holnapra se változik és végre búcsút inthetünk a turmixgépnek. :P


Már nagyon jól megy neki a pohárból ivás, persze szigorúan vízhatlan előkével. ;)

Egyre érdeklődöbb, így a habtapiról lemerészkedve célba vesz dolgokat, pl. a papucsomat. :)

Ez a tanuló szék nagy sikert arat nála nap, mint nap. :) Köszi mami! :D

A napközbeni alvása egy külön történet... 1-2 hete azt vettem észre, hogy ha napközben bent rakom le aludni, nehezen alszik el és 15 percnél többet nem alszik. Mivel napközben 2x alszik, így az egyik alvása alapból kint volt amikor is nagyon jókat aludt, így most már mindkétszer kint alszik és imádja, tologatás nélkül is akár secperc alatt elalszik. :)) Az ágya így csak az éjszakai alvásra szolgál. :) Remélem nem lesz túl kemény telünk, mert akkor nem tudom mit csinálunk. :)

Az a bizonyos kutyázás :

A legújabb játék, amit persze még nem tud "rendeltetésszerűen" használni, de édesen elvan vele. :)

Nincsenek megjegyzések: