2011. augusztus 17., szerda

AFP

Ugyebár mondtam, hogy mivel ez egy elavult vizsgálat és a kombinált tesztem úgyis jó lett, nem fogom izgatni magam az AFP eredményén.
Nos, ma pillanatok alatt sikerült megszereznem az AFP eredményemet.
Beültem a kocsiba, próbáltam kiigazodni rajta és az emlékeimben kutakodni, hogy vajon milyen értékhatárok között jó az eredmény. Na és hogy egyáltalán a kb. 8 adatból vajon melyiket is kell nézni...?!
Na, de félre raktam a papírt és nem is foglalkoztam vele, míg este a net elé kerülve nem találkoztam a témával. Gyorsan előszedtem a papírt és elkezdtem kutakodni, hogy akkor most mi is van?
Először a frász jött rám, hogy az összes eredményem biztos tök szar és annak ellenére, hogy nem érdekel az AFP, szomorú lettem.
DE aztán kiokoskodtam magam és kiderült, hogy minden adat szuperséges! :D
Meg is könnyeztem a megkönnyebüléstől, hogy egészséges a fiam! :)
Most már "csak" az augusztus 30-i UH-ra kell várni, hogy ezt ott is megerősítsék na és a nemét illetően is azért megerősítésre várok. :D





Nincsenek megjegyzések: