2011. augusztus 28., vasárnap

20.hét Félidő!

Elérkeztünk a terhesség feléhez! Még egyszer ennyi idő és a fiam már nem csak a képzeletemben, hanem a karjaimban lesz! :)

A héten a tejtermékekről áttértünk az első trimeszterben jellemző nagy mennyiségű gyümölcs fogyasztásra.
A héten nagyon hamar ki tudtam borulni és kevésbé tudtam magamnak megtartani a véleményem, ami amúgy is jellemző rám és nagyon kritikus is voltam, ami szintén jellemző rám, de most még nekem is feltűnt. :)
Pozitívum, hogy voltak éjszakák amikor nem keltem fel!!! Pedig ilyen rég volt, most meg többször is. :))


A hasam továbbra is rohamosan nő, így gondolom Gordon is! :) Ezt a képet ma reggel készítettem, szóval ez egy félidős pocak a'la Brigi&Gordon. :)))


És a héten amikor apuci elutazott szó szerint ezt mondta nekem:
 "Vigyázz Gordonkára"



Könnybe lábadt a szemem, mert még sose mondta ki a nevét(legalábbis józanon nem). :DDD   

Elkezdtem mesekönyvből mesét olvasni, naponta kb fél órát. Az első nap nem nagyon tudott vele mit kezdeni, meg is rugdosott a felénél, de remélem ezzel csak azt akarta jelezni, hogy ne merjem abbahagyni. :D

Más említésre méltó dolog nem történt a héten, de majd kedden megyünk nagy UH-ra akkor írok megint! :)


Gordon ülőmagassága 14 centiméter, teljes magassága bőven 20 centiméter fölött, olyan 23-25 körül lehet. Akkorka, mint egy közepes banán. Súlya minimum 250 gramm. Hetente 80-100 gramm közötti gyarapodás várható a ebben az időszakban. Combcsontja 3 centiméter hosszú, fejátmérője 4,9-5,7, mellkasának átmérője 4-4,3 centiméter körüli lehet.

Szép kis lobonccal is rendelkezik. Fülei már tökéletesen működnek, minden hangot hall a testemben: a belső szerveimet, az én hangomat, az engem körbevevő hangokat. Teste és szervei teljesen kifejlődtek, mostantól már tényleg csak a növekedésre, érésre kell koncentrálnia. A feje is egyre arányosabbá válik a testéhez képest. Bőre is egyre összetettebbé válik, létrehozva a különböző rétegeket.



Nincsenek megjegyzések: