2011. augusztus 7., vasárnap

17. hét

A hét elég hasfájósan kezdődött, de végül elég hamar elmúlt a fájdogálás. Aztán a héten volt székrekedéses problémám is, amit kefirrel és joghurttal sikerült orvosolni, és rájöttem, hogy mennyire finomak, szóval most naponta többször fogyasztok ezekből az étkekből. :)
Kedden levettek 2 ampulla vért az AFP-hez. Éhgyomorra mentünk, mint anno a kora terhességi laborvizsgálatra, mondanom sem kell, hogy most egyáltalán nem voltam olyan rosszul, mint akkor, amit ugye az okozott, hogy nem vettem étket a számba a felkeléstől számított egy percen belül. Lacim édes volt, mikor kijöttem megkérdezte nem akarok e leülni, de mondtam, h semmi bajom és még elmentünk ide-oda megvenni egy két dolgot az építkezéshez. Persze kb. 2 óra elteltével már rám tört az éhség, de ez érthető is.
A csokit és édességet egyáltalán nem kívánom, ha időnként ebéd után mégis úgy gondolom, hogy illene valami desszert akkor eszek egy joghurtot és ezzel Don is elégedett.
A héten csak egyszer fordult elő, hogy majdnem visszajött az ebéd, mert egy falattal többet mertem leküldeni. :D
És egyszer nem csak majdnem, hanem tényleg visszajött az egész ebédem. :) Szóval megvolt az első hányás! 
Este ha 10 körül nem kerülök fekvő pozícióba akkor a hasam bekeményedik, annak ellenére, hogy szedem a 3x2 MagneB6-ot. De leglább napközben nem keményedik, ami a hét elején azért jellemző volt.
A hasam a héten szerintem nagyot nőtt és valahogy felfelé tolódtak a dolgok oda bent, már egyszer be is ütöttem a hasam, mert elmértem. :D
Ahogy írtam, éreztem kis rúgást, aminek a helyét még szinte most is érzem. :)))
Alig várom, hogy egyértelmű és rendszeres legyen a foci odabent. :D






Gordon ezen a héten kezdi a testzsírt raktározni, amely melegen tartja majd, miután a világra jött. Mindemellett keményen dolgozik, hogy tökéletesen begyakorolja a szopás és a nyelés reflexeit! Már kb. 13 cm hosszú, 140 gramm és 
nőnek a körmöcskéi is!








Nincsenek megjegyzések: