2012. december 1., szombat

5. fog

Múlthét szombaton mindenféle előjel nélkül kibújt az 5. fogacska is. Mondhatnám, hogy többször kelt éjjel miatta, de mostanában amúgy is kel valamiért. Hol enni-hol inni.

Épp ezért kedden apával úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a pulmonológushoz íratni másik tápszert, mivel az Infatrini már nem telíti el annyira, hogy ne keljen fel éjjel, mint ahogy azt már olyan ügyesen tette.
Megvizygálta Gordont, nagyon elégedett volt vele, hogy jól néz ki, de sápadtnak találta, ezért vett tőle vért.
Az infatrini következő fázisa a nutri drink amit íratni akartam, de azt mondta még várjunk vele, meg egyébként is az infinél nem telíti semmi se jobban... Nos én beszéltem másik anyukával akinek a kislánya infi után nutrit kapott és azt mesélte, hogy ha egy nap csak két üvegcske nutrit megiszik a gyerek más nem is kell neki egész nap. Így kapunk tőle egy vegyes kartont kipróbálásra. A vegyes alatt értem az ízeket: eper, vanília, banán, csoki. És ha bejön tuti megmondom a dokkernak, hogy kipróbáltuk és bevált, így legyen szíves írni... hátha.
Másnap meg is lett a vérkép eredménye, ami egyébként csak a vasat és az azt raktározószállító(?) cuccot transferrint nézte és mindkettő tökéletes! Ennyit a neonfényben sápadnak tűnő , apjától fehér bőrt öröklő gyerekem sápadtságáról.

Gordon azóta se igazán kutyázik, max ha én abba a pózba teszem elvan egy darabig, de meg se mozdul, illetve billegeti magát édesen. Kúszni viszont kissé megint bátrabban kúszik, de a konyhát csak tegnap érintette apu segítségével. Apu segítsége alatt értem azt, hogy együtt kúsztak-másztak a fürdőig pancsi előtt. :) 
Amivel próbálkozik az a felállás, de kissé érdekesen teszi. :)

A videó készítése során azt akartam felvenni ahogy az első "szavát" a dádá-t mondogatja, közben sikerült a húzodzkodást felvenni. Persze így sok esélye nincsen felállni, de állandóan ülni,állni, sőt már lépegetni akar. Persze tudom, nem kellett volna neki megmutatnom ezeket a dolgokat, de meggyőződésem, hogy nem azért nem csinálja ezeket, mert nem érett rá, hanem mert anatómiailag képtelen rá, pedig nagyon próbálkozik.
Hozzám is mindig idejön és próbál felmászni rajtam, de sajna a kis lábait nem tudja úgy pakolni, hogy az jó legyen. Viszont ha nagy nehezen, esetleg egy kis segítséggel megfelelő helyzetbe kerül, simán feláll. A lépegetést is azért próbálgattam vele, mert aggasztott, hogy nem lép, egyáltalán semmilyen reflex szerű szándékot sem láttam benne, viszont pár napja, ha "feláll" indul is előre. Jobb lábbal nagyon szépen lép, a bal lábát viszont inkább vonszolja és össze is szoktak akadni a lábacskái.

Az étkezése még mindig hullámzó, tegnap példáiul jó napja volt, szépen evett, de a súlya most  mintha megint állna 7430-on. Darabos próbálkozás szünetelés alá lett vonva, mert inkább nem eszik vagy csak keveset, de nem szórakozik vele... persze csak a fő étkezéseknél turmixolok, amit lehet próbálkozok kis darabokban a szájába adni aztán majd kiderül... :)


Apával F1 időmérőt néznek


Ennyire szeret pancsizni :)


Míg én mosogatok, Ő a sarokban játszik. :)

F1 évadzáró, bulátát tömködve :D


Nincsenek megjegyzések: