2012. október 28., vasárnap

Beteg a család

Ahogy az a nagy könyvben meg van írva, szépen végigsöpört a családon valami megfázásos hülyeség. Apu kezdte, én folytattam, majd tegnap reggel Gordon 38 fokos lázzal csatlakozott a sorba. Orra picit folyt, de szépen evett tegnap és jót is aludt éjjel. Ma reggelre nyoma se látszik annak, h beteg lenne én viszont nagyon-nagyon nem vagyok jól, így apát ugrasztom mindenért és falra mászok attól, hogy ha elmondok valamit azt mért nem lehet úgy megcsinálni. Persze a mai evése Gordonnak elég szánalmasra sikeredett, amit betudok annak, h Ő sincs túl jól annak ellenére, h nem produkál szemmel látható tüneteket...

A súlya stagnál, illetve 7kg körül mozog. Valószínűleg most fog hosszra nőni megint és azért nem hízik tovább. 

Pár napja már a nagy kádban fürdetjük a nagy fiút és nagyon élvezi, 20-30 perceket is elvan benne és a játékait illetve a zuhanycsövet rágcsálja. Ilyenkor én is vagy ritkább esetben apu is csatakozik mellé és együtt megy az áztatás. :)

Fog terén nem látok-, érzek semmit, de jobb oldalon matat, így gondolom arra kell majd keresni a következő fogacskát. Fura is, h jobb kézzel van a szájában, mert szigorúan bal kézzel cumizik, bár a jobb kezén nem a hüvelyk ujját használja, hanem a mutatót és középsőt.

Most már kevésbé veszi fontolóra, hogy oda kússzon vagy sem egy játékért, de a távolságot még mindig szigorúan méri. :) Vettünk neki habtapit, így nagyobb területen tud közlekedni, ha úgy tartaná kedve...


És akkor a szülinapi képek ahogy ígértem, a teljesség igénye nélkül...:






























És pár kép a napokból:


a tapsi már nagyon megy :)


utolsó napsugarakban való fürdőzés :)
ezen talán látszik a 4 fogacska :)

Nincsenek megjegyzések: