2012. október 8., hétfő

3.fog

Még a legutóbbi bejegyzésem napján történt egy említésre méltó dolog. Gordont leraktam a konyha asztalra és megült, nem dőlt el, sorozatfotót is tudtam róla készíteni. Tudom, hogy míg nem magától csinálja addig nem lehet ültetni, de nagyon jó volt látni, hogy megy neki és sajna azóta is ültettem párszor, de nem sokáig!

Pár napja csökkent az étvágya, de ha minden igaz reggelre kint lesz a 3. fogacska és ez állt a háttérben. :)

Csütörtökön voltunk csípő dokinál, elmagyarázta mi fog történni , egy rakat vizsgálat kell a műtét előtt és 5 hét gipszre lehet számítani , majd 3-4 hónap múlva ugyanez a másik oldallal. Nem igazán akarok belegondolni mi vár ránk, bár nem könnyű nem gondolkodni... viszont most élvezni akarom, hogy "minden rendben" és nem törődni az előttünk álló kihívással.

Ma  volt baba tali ahol G különösen jól viselkedett, bár az elején kissé meg volt szeppenve. Ki is maradt egy alvása, így hazafelé a kenguruba bealudt, de ennek ellenére nem volt nyűgös. :)

Súlyról nem tudok nyilatkozni, mostanában nem mértem, de olyan 6700 körül mozog.

Pénteken a gyógytornász csupa jó dolgot csinált Gordonnal, bár ezt a sírásából ítélve Ő nem így gondolta, de hasznára vált az biztos. Én is igyekszem vele minden este tornázni, bár tuti én nem vagyok olyan ügyes, mint a tornász csaj. :)
































































Nincsenek megjegyzések: