2011. október 4., kedd

26.hét

Ugyebár az előző heti bejegyzésnél írtam, hogy most dől el, hogy Doncsi édesszájú lesz vagy sem... hát ha abból indulunk ki, hogy időnként ölni tudnék egy kis krémes sütiért, akkor sajna igen. :D De ha csak egy kis gumicukor van a közelben, vagy piskóta tallér az is jöhet, de apa mindig elejét veszi a dolgoknak és eleszi előlem... Ami ha azt nézzük a Mi érdekünkben így a jó, de egyébként meg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! 


Pláne ha azt nézzük, hogy tegnap kézhez kaptam a terheléses cukor eredményemet, ami igazán elkeserítő 10,2-es értéket mutat. Ami a védőnő szerint annyira durva, hogy tuti inzulinoznom kell majd magam. Viszont a neten utána olvastam a dolgoknak és ott az találtam, hogy 11,1-ig elég a szigorú diéta, ami így néz ki:
reggel 25, tízóraira 25, ebédre 50, uzsonnára 20, vacsorára 30 gramm szénhidrát.Na, de majd szerdán megyek dokibához, Ő meg majd elküld diabetológiára és ott majd megmondják úgyis a tutit. Addig meg igyekszem ezt a grammos dolgot a magamévá tenni, amivel apa 1általán nem ért egyet, mert tudja, hogy ezektől a mennyiségektől nem lakok jól, és attól meg a gyerek szenved elképzelése szerint...


A védőnéni szerint eddig +9kg-nál járok... amivel szintén nem értek egyet, mert van az a szabály, hogy étkezés után minimum 2óráig nem méreckedünk, és én épp előtte kajáltam. :P
Hallgattunk szívhangot is, amit nagyon hamar megtalált a védőnő és 158-al vert. :) Sőt kitapogatta, hogy fekszik Doncsim. :) A köldökömtől balra van a háta, a feje lefele van, és a lába átkanyarodik a köldököm környékén a jobb oldalra. Tehát amikor azt érzem, hogy a köldökömnél ki akar bújni, akkor valójában tapos. :D


Amúgy ha ülök vagy háton fekszem teljesen jól lehet látni, hogy meddig tart a méhem, mert egy vonalban ott besüpped a hasam. :)


Ez a hét se telt unalmasan, egy csomó mindent kaptunk! :)
Íme:
Sterilizáló,kézi mellszívó,tejtárolók
cumisüveg szett
előke, rágóka,vízhőmérő,homlok lázmérő,játszócumi,automatikus éjjeli lámpa
És egy fórumozó ismerősöm által hozzájutottam egy csomag 78darabos, 1-es, újszülött pelushoz fél áron. :)

Meg kaptam pár darab használt baba ruhát és hétvégén még kapunk bátyáméktól is. :))


A 26. héttől Gordon nyitogatja szemeit, ugyanis a retina kialakulásával befejeződött a szemek szerkezeti fejlődése. Érzékeli a fény és sötétség, nappal és éjszaka változásait. A nyelven teljes mértékben fejlett ízlelőbimbók találhatók. Érzékeli az általam elfogyasztott ételek ízét.
Bőre egyre vastagabb lesz, alatta mindenhol kezdenek lerakódni a zsírrétegek. Test-fej aránya már egészen emberi.
Hossza 32 cm, súlya 900 gramm.

Nincsenek megjegyzések: