2011. október 5., szerda

Diabetológia

Ma reggel fél 10-re volt időpontom a dokibához és ahogy sejtettem kaptam beutalót a diabetes ambulanciára.
Ott egy nagyon aranyos doktornő röviden elmagyarázta, hogy hetente kell őt meglátogatnom, mert ez nem játék... és elmondta, hogy bent a méhben akkora a baba cukra, mint anyukáé, így hozzászokik a hasnyálmirigye ehhez a termeléshez, aztán mikor világra jön, akkor drasztikusan leesik és az okozhat agykárosodást.
Ekkor nagyon kellett  türtőztetnem magam, hogy ne pityeredjek el. :(


Szóval nagyon fontos, hogy betartsam a diétát.


Ma is levettek 2 kupica vért, amiből majd megállapítják, 3 hónapra visszamenőleg az átlag cukor értékemet.
Hétfőn megyek vissza, ismét vesznek vért és délután dietetikussal is találkozom.
Na meg persze a dokinővel és akkor megtudom, hogy a mai vérvételnek mi volt az eredménye.
Kíváncsi vagyok, mert reggel 7-kor reggeliztem és 10-kor tízóraiztam és kb 11-kor vették le a vért...


A telefonom 3 óránként jelez, hogy ennem kell, de mivel a CH mennyisége szabott, ezért lényegében a gyomrom is jelez. A kalóriákra is figyelnem kéne, de az már nagyon bonyolult lenne, szóval most a CH méricskélésével is megelégszem, úgyis az az alapja ennek a diétának. 


Nagyon remélem, hogy nem lesz semmi baja egyikünknek sem és a szülés után rendeződik a cukrom, hisz a kismamák 90%-nál rendeződik. 




Ma készült egy pocakfotó is azért. :)

Nincsenek megjegyzések: