2013. július 24., szerda

mászás, rajzolás

Gordon mászik, nem saját magától megy fel mászó pózba, de apja szerint tegnap a fűben megtette, de én még nem láttam. Szóval ha kis segítséggel a hóna alja környékét nyomom, felmegy mászásba és elég sokáig elmászogat anélkül, hogy kúszó pózba vágná magát. Sőt, ha játékhoz is ér, már akkor se vágja hasra magát, hanem egyik kezével kinyomva tartja magát míg a másikkal mahinál. Van, hogy ez eltart percekig, de akkor azok a percek lehet, hogy végig vannak nyüsszögve. :) Szóval nem mintha szívesen csinálná, de mégse tesz ellene, ami jó. És hozzáteszem a mászás az első gyógytorna után jött képbe és a 3. után tartunk a fent leírtaknál. :)

Tegnap írtam a bevásárlólistát az ágyban, közben Gordon az ágy mellett állt a mellkasát az ágynak támaszkodva, így a kezei szabadok voltak. Gondoltam rajzolok valamit, mert nagyon nézett. Rajzoltam egy napocskát, egy szemüveget, autót, majd kivette a kezemből a tollat és életében először nem eldobta, hanem Ő is rajzolt! :)



A kavicsozás nagymestere:


Valamelyik nap megmértem és 75cm magas a drágám! :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Gordonról mikor látunk új videót? :o)

Egy névtelen "kukkolód" :o)