2012. augusztus 18., szombat

Első fogacska!

Nos, a tegnapelőtti íny vágás folytatásaként, tegnap délutánra már egy éles pötty is megjelent, ma meg már az egész csík éles, de látni nem látom, akárhogy próbálok mahinálni Gordon szájába :)

Se tegnapelőtt éjjel, se ma éjjel nem kelt enni, így 12,5 órát aludt mindkét alkalommal. ÉÉÉÉÉÉÉÉs tegnap már 3 perc után elaludt és a 3 perc se ordítással telt, csak szimpla nyüsszögéssel. :)))

Így a napunk így néz ki:

09:00 ébresztő
09:00 reggeli
11:00-12:00 alvás
13:00 ebéd
14:00-15:00 alvás
15:00 tejtermék hami
17:00 gyümi hami
17:15-18:00 alvás
20:00 pancsi, vacsi
20:30 alvás

Én rakom le és én keltem napközben, kivéve reggel, akkor Ő ébreszt engem 9-kor. :)

Tegnap ebédre mexikói univeres kaját adtam neki, ami 10hós kortól van, így kissé darabos és szó , illetve öklendezés nélkül ette, nem is keveset. :)

Ma az ebéd viszont nem ment túl jól... az egyik kaja amit adtam nem ízlett neki egyáltalán, a másikból se evett túl sokat, de legalább párszor kinyitotta rá a száját. A fogacska csak úgy karistolta a kanalat, lehet ez is közrejátszott, minden esetre mikor már nagyon szenvedett megkínáltam tápival és 50ml-t evett belőle.

Így, hogy kimarad az éjjeli 150ml tápi nem tudom milyen ütemben fog tovább haladni a hízás, de tegnap este 6060 grammot mértem.

Tegnap a délutáni gyümibe tettem egy kis sinlacot, mert tegnapelőtti maradékot adtam neki, ami kevés lett volna... ennek az lett az eredménye, hogy vacsira csak 100ml tápit evett. szóval maradok az eredeti sima  gyümi felállásnál, úgy tűnik az jól működik.

Az úszással nem tudom mi legyen, mert pont alvás időre esik, így ha álmos nem élvezi... pont akkor kéne indulunk úszni, amikor Ő elálmosodik. :(

Tegnap megérkezett a személyi igazolványa és az autósülése is!!! :))







Nincsenek megjegyzések: