2012. augusztus 16., csütörtök

6 kg

Ma négy jó dolog történt:

1. Augusztus 28-án nyaralni megyünk Horvátországba, így 1-én személyi igazolványt csináltattunk Gordonnak. Nagyon izgultam, hogy elkészül e addigra, mert 30napot mondtak és még az ügyintéző is paráztatott, h egyáltalán nem biztos, hogy kész lesz addigra...
Na de ma telefonáltam és tegnap már postára adták a kis aranyost, így holnap vagy ha holnap nem is jövőhéten tuti megjön! :))) Éljeeeeeen!!!

2. Délután épp a pihenőszékbe pihenve Gordon egyszer csak keserves sírásba tört ki. Na nem vitte túlzásba, kb 10 mp tartott, de nem volt rá oka, így nem értettem mi történhetett. Nos, este a tornázásnál, bekukkantottam a szájába és jelentem a bal alsó foga inyén megjelent az a bizonyos vágás! Éljeeeeeeeen!!! :)))

3. Az esti mérlegelésnél végre hatossal kezdődött az a bizonyos szám, ami a mérlegen jelenik meg mikor ráhelyezem Gordont! Pontosan 6030 grammot mutatott! És ez már biztos annyi, mert napról napra többet mértem, így nem lehet a teli hasra fogni, pláne, hogy már tök éhes volt.

4. Az esti alvás a gyenge pontunk már egy jó ideje, de tegnap egy fórumos anyuka megosztotta egy online könyvet, épp ebben a témában. A lényeg, hogy a fürdés után az etetés ne a szobájában legyen, majd a vacsit követően még 5-10 perc teljen el a szülőkkel, mesélve vagy énekelve és utána bevinni a szobába, ahol világos van. Oda adni neki valamit, ami egész éjjel vele marad elköszönni és lámpaoltás, kivonulás. És megadott időközönként be lehet menni, de csak 10 mp-re és csak beszélni hozzá. Tegnap ennek nem volt nagy sikere, majd 1 órás kiabálás volt, de ma 10 perc után elaludt. Persze hozzáteszem, hogy napközben nem hagytam aludni, míg Ő akart, hanem ébresztettem mikor jónak láttam és talán ez is közrejátszott a mai aránylag könnyebb elalvásban. A könyv egy hét után teljes "gyógyulást" ígér, szóval még van 5 napunk. :)

Az étkezés továbbra is jól megy. Ha itthon vagyunk és semmi nem zavar be akkor így néz ki:

09:00 kb. 80ml tápi (ennél több nem megy, max akkor, ha kekszet teszek hozzá, akkor viszont az ebéd nem megy annyira jól,így marad szigorúan a sima tápi reggelire)
13:00 100-150 g főzelék (már eszik tésztát és mindenféle húst, halat is)
15:00 2 db danonino vagy egy darab vaníliás krémtúró
17:00 kb. 100 g gyümölcs
20:00 kb. 150 ml tápi
00:30 kb. 150 ml tápi (ez az időpont változhat Gordontól függően)

Érdekes, hogy főleg délután-este jó az étvágya, reggel nem, sőt egészen addig míg egy órakor le nem ültetem ebédelni, nem is jelez, hogy éhes lenne... érdekes az is, h 2óránként tud enni, bár este kivárom a 3 órát (bár ekkor néha nyűglődik, hogy éhes), hogy szép mennyiséget egyen a tápiból.

Kép nem nagyon készült, mert elég futkározós napjaink vannak a nyaralás miatt, mert apa nem lesz a jövőhéten, így a héten kellett elintézni ezt-azt.

Viszont vasárnap voltunk maminál és ott csináltam képet róla, ahogy a nagy ágyban olvasgat... :)






Mivel áruljuk a babakocsi szettünket és remélhetőleg hamarosan el is viszik, kellett vennünk autósülést, ami holnap fog megérkezni. Ő lesz az:





Nincsenek megjegyzések: