2013. február 10., vasárnap

viszket?

Gordon az utóbbi pár napban nem alszik túl jól. Lehet a foga vagy az, hogy már viszket a gipsz alatt a kis bőre. Napközben is csak rajtam szeret csüngeni. A mai nap apáé, mert nem vagyok valami jól, megfáztam és most fekszem. Persze ha kimerészkedek rögtön "rohan" oda hozzám, hogy vegyem fel. illetve a szoba ajtót ha nem csukom be, rögtön betámad. :D Annyira édes amúgy. :)
Szóval éjszaka jobb esetben olyan 1óráig kel, de aztán reggelig alszik, de volt olyan is, hogy 1 órát aludtam egész éjjel, mert ugrálnom kellett hozzá. Most már, ha sűrűbben kel akkor kap egy kis fájdalom csillapítót ami után egy hang nélkül alszik reggelig. Tegnap az étvágya elég csapni való volt, ma már jobb egy kicsit. 

Holnap lesz 4 hete hogy fent a gipsz,vagyis 1 hét és megszabadulunk tőle!!! Hurráááááá
Csak úgy elszaladt ez a pár hét, annyira ügyesen viselte. Viszont már eléggé szűkös a hasánál a gipsz, de remélem egy hét alatt azért még nem hízza ki. :)
Kíváncsi vagyok hány kg-ot fog nyomni a gipsz levétele után. 8 kg volt egy hónapja mikor megkapta.

És egy kép ami lemaradt, pedig  a műtét előtti napon készült.


A 4 generáció látható a képen... Gordon, apukája, papája és dédipapája. :)

Nincsenek megjegyzések: