2013. február 18., hétfő

Pápá gipsz!

Ma végre lekerült a gipsz amire annyira vártunk. Bár az örömöt beárnyékolta Gordon sírása és fájdalma.
Mikor levették a gipszet nagyon sírt, bár akkor már 4órája nem aludt, nagyon álmos volt, de amint mozgatni akarta még jobban rázendített. Orvos csak késő délután tudott volna ránézni, így haza jöttünk, mert a holnapi fél 8-as nagy vizitre amúgy is be kell mennünk. A kocsiban aludt 1 órát és már nem is sírt. Így megnyugodtam, hogy nem fáj neki. Aztán mikor próbáltam neki behajlítani a térdét akkor nagyon nyöszörgött. Az izmai teljesen beálltak... remélem holnap végre lesz gyógytorna, mert ma persze az se volt. 
A sebe nagyon szép, sokkal rosszabbra számítottam, ha lekopik a betadine akkor lefotózom.
Az ülés még nem nagyon megy neki, gondolom a hasizmai is ernyedtek. 
Viszont ma végre nagy kádba fürödhetett, aminek nem volt olyan kitörő ováció az eredménye, mint az szokott, hisz nem értette, hogy most ezt hogy hogy? Most legalább jó tiszta és illatos. A lába cserepes, jó vastagon bekrémeztem és masszíroztam a lábát, amit nagyon élvezett. :)

Tegnap még csak így tudtunk mosakodni...

Ma meg már pancsiiiiiiiiiiiii :)))

Nincsenek megjegyzések: