2012. szeptember 21., péntek

Gyógytorna

1-2 hete elkezdtem keresgetni olyan gyógytornászt aki házhoz is jár. Nem igazán találtam konkrétan semmit, viszont rábukkantam a gyógytornász keresőre, ahol az adatlapot kitöltve leírtam mit-kit keresek a fiamnak.
Már másnap felhívtak, hogy egyeztessenek velem és végül megadták az elérhetőségem az igényeimnek megfelelő gyógytornásznak, aki szintén még aznap felhívott és ma el is jött hozzánk.
Nem kifejezetten Dévényes, de azt is csinálja.
Amit most az egy órából leszűrtem az még nem sok, mert inkább Gordont figyelte meg és nekem adott házi feladatot, de megdicsért, hogy amit eddig csináltam vele az jó.
Alapvetően nem volt elégedetlen azzal, hogy Gordon még nem kúszik, mert a csípője gyenge és ez erősen közrejátszik, de bízik abban, hogy még a műtét előtt sikerül kúszásra bírni a drágámat.
A módszeréről azt mondanám, hogy olyan feladatokon keresztül stimulálós, de ugyanakkor masszírozós is.
A járókát szétszedette és most a járóka helyén csak a járóka lapjai fekszenek a földön, bízva abban, hogy a szabad teret maga körül látva jobban késztetve lesz a helyváltoztatásra.
A vak is megmondta... majd meglátjuk! :)
Amúgy említette, hogy van egy másik kisfiú aki szintén 26hétre született, de ő 450grammal és még Ő sem kúszik, pedig pár hónappal idősebb Gordonnál, sőt sokkal "rosszabb állapotban van". Ami mondjuk nem vigasztal, sőt sajnálattal tölt el, hogy ilyen sok hasonló sorsú baba van a világon... 

Miután hazajöttünk a nyaralásból Gordon  elég rosszul viselte az éjszakákat, sokszor kelt inni, de miután kibújt a 2. fogacska végre megint szépen átalussza az éjszakát.
Egy "gond" van csak, hogy az étkezése megint másképp alakult. Reggel 10-körül eszik gyümölcs+sinlac kombót, 14óra körül ebédel, 17-18 óra körül joghurtozik és mivel így el vagyunk csúszva már 2 napja nem is evett fürdés után, lefekvés előtt, hanem 23óra körül kel enni, viszont így tegnap 200ml-t bevágott a kekszes tápszerből amit csináltam neki. Imádja az új szerzeményt a Fosfovit kekszet, ízre és állagra is annyira jó, mert nem fulladozik tőle , de nem is málik azonnal szét, tehát nagyon ügyesen tudja szopogatni. Így tehát 4x eszik egy nap, de az ebéd is csak akkor csúszik, ha van benne sinlac... gondolom az édes íze miatt. grrrrrr







Épp, hogy ott hagytam egy pillanatra, máris megszerezte a tányért. :)




Nincsenek megjegyzések: